2011. június 28., kedd

Vidéken

Ritkán járok vidéken, mert a munkám ezer szállal Budapesthez köt, de most mégis le kellett utaznom az egyik szabolcsi kisvárosba, hogy egy ügyfélpanaszt kivizsgáljak. Az utazás hosszú volt és eseménytelen, közben igyekeztem felkészülni a várható beszélgetésre, melyet az ügyfél képviselőjével kellett folytatnom, és már megelőzött néhány levélváltás. Amikor megérkeztem szokásos tárgyalótermi környezetben fogadott egy harmincas évei elején járó nő, aki után Pesten nem fordultam volna meg az utcán, de ízléses eleganciával volt felöltözve, bár érezhető volt rajta a vidékies stílus. A hölgy - nevezzük Antóniának - kemény tárgyaló fél volt, megizzasztott, mire elértem azt, ami miatt mentem: elsimítottam (egy kis kedvezménnyel) az elégedetlenség egyre magasabbra csapó hullámait. Miután lezártuk a beszélgetést már éppen készülődtem hazaindulni (hiszen hosszú út állt még előttem), amikor is előállt egy közös ebéd ötletével. Miközben felajánlotta, hogy meghív, láttam valamiféle huncut csillogást a szemében megvillanni, de csak egy pillanatra...
Kimentünk a parkolóba, ahol Ő a saját kocsija felé terelgetett, mondván minek menjünk két kocsival?! Én hallgattam rá, és beültem mellé, de meglepetésemre nem egy vendéglő parkolójában álltunk meg, hanem egy kis családi ház előtt. Határozottan elindult a ház felé, én pedig utána.
Amikor beértünk, megkínált egy üdítővel, amit elfogadtam, majd beküldött a szobába. Tulajdonképp ez volt a ház egyetlen lakóhelyisége, mely egy jó ízléssel berendezett budoár hangulatát adta vissza: hatalmas franciaágy állt a középpontban, körülötte selyem és tüll anyagokkal félig-meddig eltakart tükrök, melyek mind az ágyra néztek. Tükör természetesen volt az ágy felett is, így kétség sem férhetett hozzá, mi a legfőbb hobbija Antóniának...
Amikor visszatért a konyhából az üdítőkkel mondta, hogy helyezzem magam kényelembe, és amikor kissé kínosan körbenéztem ülőalkalmatosság után, felkacagott. Még mindig nevetve mondta, hogy feküdjek az ágyra, sőt, a felesleges ruháimtól is szabaduljak meg, mert ő bizony most meg fogja baszatni magát velem! Amikor meglátta elkerekedett szemeimet e nyíltság hallatán, még jobban nevetett, és a kis fésülködő asztalkára letéve az üdítőket ő maga is vetkőzni kezdett. Hiába szabadkoztam, hogy hosszú út áll már mögöttem, meg a tárgyalás, és ilyenek... Nem zavartatta magát: hozzám lépett (bugyiban és melltartóban - nem is gondoltam volna, hogy ilyen formás, kerek mellei vannak!) és lassan, de határozottan gatyára vetkőztetett.
Az utolsó ruhadarabtól már én magam szabadultam meg, és kerestem a fürdőszobát, hogy megtisztálkodjak, de Toncsi (most már voltunk ilyen nexusban) csak egy párnát dobott a lábam elé, rátérdelt, egyik kezével a faszomat, másikkal a herezacskómat markolva magához húzott, és lendületesen szopni kezdte a farkamat. Amikor már elég keménynek ítélte, áttért a heréim szopogatására, miközben én csak "tehetetlenül" álltam. Megérezhetett valamit ebből, mert egyszer csak felpattant, megfogta a kezemet és levetette magát az ágyra, magával rántva engem is. Mire lekászálódtam róla, kikapcsolta és levette a melltartóját, majd egy határozott mozdulattal a fejemet a bal mellbimbójára húzta, miközben rám parancsolt, hogy szívjam és vegyek a számba belőle annyit, amennyit csak tudok! Nem ellenkeztem. Ennek eredményeképp keményen meredő bimbók ágaskodtak közepes méretű melleinek bimbóudvarából, ami további nyelvjátékokra ösztönzött. Miután csatakosra nyalogattam a melleit, lejjebb kúsztam, hogy a hasát is eláztassam, meg-meg állva a köldökénél. Miközben hallgattam a tevékenységem nyomán Toncsiból feltörő kéjes nyögéseket, egyre lejjebb haladtam, de szándékosan nem vettem le a bugyit, hanem azon keresztül ostromoltam a széttárt combok között nedvesedő szeméremdombot, majd - fokozni akarván az őrületet - áttértem a combok belső felének csókolgatására. Amikor Toncsi már hevesen emelgette a csípőjét és folyton a hajamat markolászva próbálta fejemet a pinájára húzni, megadtam magam, és félrehúztam a bugyi falatnyi selymét. Ekkor elém tárult a gyönyörű rózsaszín barlang, melyet gusztusosan fazonra igazított szőr keretezett. Nem tudtam türtőztetni magam: benyaltam Neki tövig, ki nem hagyva a seggét sem a kéjes nyolcasokból, melyeket nyelvemmel írtam le. Nem kellett sokat lefetyelnem, mert alkalmi partnerem vad csípődobálással egybekötve felsikoltott, miközben hatalmasat élvezett a számba. Igen, a számba élvezett, én pedig nem győztem nyelni kéjének e folyékony megnyilvánulását.
Kevés pihenőt engedélyezett magának, majd megfordult, mellkasával az ágyon maradva feltérdelt, és mindkét kezével hátranyúlva széthúzta a fenekét, majd rám parancsolt, hogy most már kúrjam meg rendesen! Nem kellett kétszer mondani, megfogtam a faszom, és elkezdtem a pinájához dörgölni a makkomat, mire közölte, hogy most a kijáraton fogok bemenni... Elsőre nem értettem, ezért egyik kezével a seggébe illesztette a farkam, majd egy határozott tolatással karóba húzta magát. Az első löket fájt, ahogy a kantáromat megtépte, de másodikra már én toltam neki tövig és egyre jobban élveztem a szűzlány feeling-et. Viszont a szűk bejáratnak meg volt a maga hátránya is: nem bírtam sokáig és az élvezés pillanatában kirántva a dákómat, telespricceltem a feneke két partját, majd néztem, ahogy lassan lefolyik a gecim a hátára. Ekkor kicsit odacsapkodtam a félig lekonyult szerszámot, és alaposan szétkentem vele az anyagot Toncsi egész fenekén. Ő sem volt rest, hátra nyúlt, és két tenyérrel kenegette a cuccot a hátán, majd lenyalta kezéről a rajta maradt anyagot, s közben kéjesen nyögdécselt és cuppogott hozzá.
Ezt követően - mivel én nem vagyok egy gyorstüzelő, Ő pedig láthatónak nem élvezett el (másodjára) - hanyatt feküdt úgy, hogy széttárt combja felém néztek, és elővett egy zselés vibrátort, amit először a kéjnedvektől csillogó csiklóján köröztetett egy darabig, majd tövig tolta a seggébe, és ki sem húzta onnan addig, amíg vad rángások közepette el nem élvezett.
Mikor Ő is lenyugodott felkelt és kezembe nyomta az üdítős poharat, majd Ő is ivott és visszafeküdt, a mellemre hajtotta a fejét, és simogatni kezdett. Így feküdtünk egymás mellett szótlanul körülbelül egy órán keresztül, amikor is a folyamatos - különböző testtájakra kiterjedő - cirógatásoknak köszönhetően éledezni kezdett a férfiasságom. Nem mondom, nem állt fel elsőre, de Toncsi bevetette a nehéztüzérséget, és kevés masszázs olajjal síkossá és csillogóvá tett melleivel vette kezelésbe a bizonytalankodó hímtagot. Először nem is a farkamra koncentrált, hanem a golyóimat és a segglukamat masszírozta, majd mikor látta, hogy mennyire élvezem, két mellét felváltva fel-le mozgatva gyömöszölte közéjük az egyre merevebb testrészem. Ennek majdnem újabb geciáradat lett az eredménye, de Toncsi megérezte ezt, és időben felhagyott ebbéli tevékenységével. Mivel a jó szex a kölcsönösségen alapszik, amíg én kicsit újra uralkodni tudtam magamon, addig őt vettem kezelésbe: előbb két ujjal, majd hárommal dugni kezdtem a még mindig (vagy ismét?) csatakos pináját. Ahogy emelgette a csípőjét, én egyre mélyebbre hatoltam, míg végül betuszkoltam az egész öklömet és azt forgatva odabent igyekezetem őt a csúcsra hajszolni ... sikeresen! Hatalmasat élvezett a - nem kis méretű - öklömre. Ekkor értettem meg, hogy miért nem akarta, hogy pináját dugjam meg: biztos, hogy harangoztam volna benne átlagos méretű cerkámmal.
Mivel Toncsi sem akart adósom maradni, ezért az ágyon hanyatt fekve lelógatta fejét úgy, hogy az ágy mellé térdelve szája pont egy magasságban volt a csípőmmel. Ebből kitaláltam, mi következik, bár ilyet eddig még nem csináltam, de láttam már... Szóval letérdeltem elé, és elkezdtem lassan bevezetni a szájába a műszert, miközben Ő rettentően őrjítő módon markolászta, gyúrogatta az olajtól még mindig sikamlós melleit. Ahogy egyre merevebb lett a szerszámom, úgy növeltem a sebességen és toltam egyre mélyebbre a torkába, míg végül olyan mélyen jártam benne, hogy a szeméremdombom minden egyes lökésnél a fogaiba ütközött! Időnként hagytam levegőhöz jutni, de láthatóan erre nem kellett neki sok idő. Amint kilihegte magát, megmarkolta a fenekem, és húzott vissza a torkába. Fergeteges volt! Amikor közeledtem a csúcshoz, egyre hevesebben toltam neki, és amikor elindult a kitörés Ő megmarkolt hátulról, hogy véletlenül se tudjak eltávolodni tőle, így kényszerítve rá, hogy közvetlenül a torkába élvezzek. Soha nem éltem még át ilyet, de elhatároztam, hogy mindenképp kipróbálom máskor/máshol is!
Miután teljesen kifacsart, Toncsi közölte, hogy most teljes az ügyfél elégedettség. Én megköszöntem a váratlan élményt, felöltöztem és elköszönve hazaindultam. (Hosszú séta következett, mert a kocsim viszonylag messze állt...)
Toncsival azóta - pár levélváltáson kívül - semmilyen kapcsolatom sem volt, ezekben is szigorúan az üzletre koncentráltunk, de soha nem felejtem el, amit Vele átéltem.

Nincsenek megjegyzések: